Laatste training

4 april 2016 - Epe, Nederland

Vandaag hebben we al onze bagage aan de fiets gehangen en zijn we op pad gegaan richting 't Harde.
De kenners hoor ik al mompelen: "dan zullen ze toch De Knobbel over moeten". Hebben we gedaan en dat ging met die 20 kg extra eigenlijk helemaal niet gek.
Via Oldebroek en Wezep naar Hattem. En deels door de uiterwaarden van de IJssel weer richting Heerde. De tien km over de Marle- en IJsseldijk met tegenwind leerden me dat die voortassen dan echte windvangers zijn en er dus eigenlijk af moeten. Maar Harry had genoeg aan zijn eigen tassen dus, ja ....
Na 60 km waren we terug in Epe en op dat moment begon het te regenen: goede timing.
Lekkere rit en nu op naar maandag!

1. Cilia:
    4 april 2016
    En woensdag nog wat zitvlees vergaren op het stembureau!
    Maandag uitzwaaien!! 8 uur.
  2. Vincent:
    4 april 2016
    Ik kwam jullie aan het eind van de tocht vandaag tegen. Het zag er flitsend uit! En als je dan ook al de knobbel hebt gehad dan komt het helemaal goed. Succes!
  3. Trudy en Luuk Smelt:
    5 april 2016
    Super het ziet er zeer professioneel uit ik herken jullie haast niet.
    Hoop dat alles naar wens zal verlopen heel veel sukses!!!
  4. Elly:
    8 april 2016
    Na jullie interview van dinsdagavond zijn we helemaal overtuigd: wat een inzet en een enthousiasme!!
    Heel heel veel sukses en tot maandag bij de kerk!!
  5. Henny:
    8 april 2016
    een hele mooie fietstocht gewenst
  6. Ria en Hans Kooij:
    9 april 2016
    Hallo Gert en Harry.
    Wij wensen jullie een hele voorspoedige reis. Hou je veilig.