Voorbereiding

26 maart 2016 - Epe, Nederland

We hebben ons sinds eind 2015 redelijk serieus voorbereid. Want we weten dat het geen simpel fietstochtje zal worden.
Zo'n 600 à700 km hebben we in de benen. Een aantal losse dagen en een paar blokjes van twee dagen waarbij we wel steeds aan het eind van de middag weer gewoon naar huis gingen.
Tenslotte nog een blok van drie aaneengesloten dagen met daarin de hoogteverschillen rond Arnhem en de Holterberg op met tegenwind uit het noordoosten.
Ik herinner me nog heel goed de rit van begin februari: regen en 4 graden Celsius. Na het Beekhuizerzand te hebben "genomen" was het toen heel plezierig koffie drinken bij Hotel Van der Valk in Harderwijk.
We gaan binnenkort nog een keer op pad met de volle bepakking op en aan de fiets om alvast aan dat gevoel te wennen.
Onze fietsen hebben een onderhoudsbeurt gehad, we hebben de benodigde spullen en we hebben inmiddels een "goede zit" na al die kilometers.
M.a.w.: we denken dat we er klaar voor zijn!

1. Antje:
    26 maart 2016
    Spannend hoor! Ben benieuwd hoe vaak we onderweg ook updates krijgen - doen ze een beetje aan WiFi op die route?
  2. Cilia:
    27 maart 2016
    De laatste 2 weken van voorbereiding! Veel succes en tot 11 april bij de grote kerk.